Algemene voorwaarden

Welkom bij de algemene voorwaarden van 24N@twork! Leuk dat je voornemens bent om met ons te gaan samenwerken. Voordat we aan de slag gaan, willen wij je graag informeren over de algemene voorwaarden. Deze voorwaarden vormen de basis voor onze samenwerking, en bieden duidelijkheid, bescherming en transparantie. Wij moedigen je aan om deze voorwaarden zorgvuldig door te lezen.

De volgende begrippen komen meermaals terug in de algemene voorwaarden:
• Bedrijf: 24N@twork: Wilgenlei 57, 2665KN, Bleiswijk, Nederland. KVK: 77220684
Indien je vragen hebt over deze algemene voorwaarden kun je contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@24network.nl.
• Opdrachtgever: de natuurlijke persoon of de rechtspersoon die handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf en die een overeenkomst heeft gesloten met 24N@twork.
Partijen: 24N@twork en Opdrachtgever samen.
Schriftelijk: op papier of digitaal (bijvoorbeeld per e-mail).

1. Dienstverlening

1.1. De dienstverlening van 24N@twork bestaat uit social media beheer, marketing, virtual assistant, social ads en webdesign voor bedrijven.

2. Algemene Voorwaarden

2.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, offerte en opdracht tussen 24N@twork en Opdrachtgever. 24N@twork zal deze algemene voorwaarden op verzoek kosteloos aan Opdrachtgever toezenden. De algemene voorwaarden zijn ook beschikbaar op www.24network.nl.

2.2. 24N@twork heeft het recht om deze algemene voorwaarden eenzijdig te wijzigen.

2.3. Afspraken die afwijken van deze algemene voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk zijn vastgelegd.

2.4. Indien een of meer bepalingen van deze algemene voorwaarden in rechte onverbindend wordt verklaard, bijvoorbeeld omdat deze bepaling wordt vernietigd of nietig wordt verklaard, laat dit de geldigheid van de overige algemene voorwaarden onverlet.

2.5. Indien een bepaling uit de algemene voorwaarden onduidelijk is, moet deze bepaling zoveel mogelijk in het licht van de andere algemene voorwaarden worden uitgelegd.

2.6. In het geval dat deze algemene voorwaarden en de overeenkomst tegenstrijdige voorwaarden bevatten, gelden de in de overeenkomst opgenomen voorwaarden.

3. Offertes en aanbiedingen

3.1. Alle door 24N@twork gemaakte aanbiedingen en offertes zijn vrijblijvend, tenzij anders afgesproken. Een aanbod in een offerte geldt enkel voor de specifieke onderliggende opdracht (en niet voor eventuele toekomstige opdrachten).

3.2. Als de Opdrachtgever aan 24N@twork gegevens verstrekt, mag 24N@twork ervan uitgaan dat deze kloppen en zal 24N@twork de offerte hierop baseren.

3.3. Indien in het aanbod geen aanvaardingstermijn is opgenomen, is het aanbod in beginsel veertien (14) dagen geldig. Indien het aanbod niet binnen deze termijn wordt aanvaard, vervalt het aanbod van rechtswege.

3.4. Het aanbod geldt uitsluitend voor Opdrachtgever, derden kunnen hier geen rechten aan ontlenen.

3.5. 24N@twork is niet gebonden aan een aanbod indien Opdrachtgever in alle redelijkheid kan begrijpen dat het aanbod berust op een kennelijke misslag, bijvoorbeeld een typefout, rekenfout, vergissing en/of verschrijving.

4. Totstandkoming opdracht

4.1. De opdracht komt tot stand op het moment dat Opdrachtgever akkoord gaat met het aanbod en daarmee instemt met deze algemene voorwaarden en dit door 24N@twork schriftelijk (per e-mail) als zodanig is bevestigd.

4.2. De opdracht kwalificeert als een overeenkomst van opdracht in de zin van artikel 7:400 Burgerlijk Wetboek.

5. Prijs

5.1. 24N@twork mag de prijs voor de dienstverlening tussentijds verhogen als er onvoorziene en kostprijsverhogende omstandigheden plaatsvinden na de totstandkoming van de opdracht.

5.2. Als 24N@twork genoodzaakt is om de prijs te verhogen door de omstandigheden genoemd in het vorige artikel, dan heeft Opdrachtgever het recht de opdracht te annuleren. Reeds gemaakte kosten of uren worden in rekening gebracht. Opdrachtgever heeft in dergelijke gevallen geen recht op compensatie of schadevergoeding.

5.3. De prijzen in het aanbod zijn exclusief eventuele onkosten van 24N@twork en exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege.

5.4. Indien 24N@twork in alle redelijkheid meer werk heeft moeten verrichten dan oorspronkelijk is overeengekomen, is 24N@twork gerechtigd om deze meerkosten in rekening te brengen. Meerwerk wordt in rekening gebracht tegen het uurtarief van 24N@twork, zijnde € 60 exclusief BTW. 

6. Betaling en incassokosten

6.1. Opdrachtgever moet altijd binnen dertig (30) dagen na factuurdatum betalen. 24N@twork zal maandelijks factureren. De betaling wordt gedaan door middel van automatische incasso via iDEAL betaling of bankoverschrijving.

6.2. Indien opdrachtgever de factuur niet tijdig betaalt, kan 24N@twork de werkzaamheden ‘on hold’ zetten tot het moment van betaling. Indien een niet tijdige betaling regelmatig voorkomt, kan 24N@twork besluiten de opdracht eenzijdig te beëindigen en zal een incassotraject worden gestart.

6.3. Indien de betaling van het abonnement plaatsvindt via automatische incasso, maar incasso onmogelijk blijkt, door bijvoorbeeld onvoldoende saldo of verkeerd opgegeven rekeningnummer, of de incasso wordt gestorneerd, dan is Opdrachtgever €15,- administratiekosten verschuldigd per niet geslaagde automatische incasso.

6.4. Als Opdrachtgever de factuur niet op tijd betaalt, is hij van rechtswege in verzuim. Opdrachtgever is dan de wettelijke handelsrente verschuldigd. De rente over het opeisbare bedrag wordt berekend vanaf het moment dat Opdrachtgever in verzuim is tot het moment van voldoening van het volledig verschuldigde bedrag.

6.5. Als Opdrachtgever in verzuim is, is hij tevens alle buitengerechtelijke incassokosten verschuldigd aan 24N@twork. Bij een factuurbedrag tot €299,- zullen deze kosten €40 zijn. Bij een hoger factuurbedrag zijn de maximale incassokosten als volgt:
• 15% over de eerste €2.500;
• 10% over het deel dat daarna overblijft, tot €5.000;
• 5% over het deel dat daarna nog overblijft, tot €10.000;
• 1% over het deel dat daarna nog overblijft, tot €200.000;
• 0,5% over het overige deel, waarbij de totale incassokosten maximaal €6.775 bedragen.

6.6. De volledige vordering van 24N@twork op Opdrachtgever is onmiddellijk opeisbaar als:
• Opdrachtgever een betalingstermijn overschrijdt;
• Opdrachtgever failliet is verklaard, zijn faillissement aanvraagt of in surseance van betaling verkeert;
• Opdrachtgever (vennootschap) ontbonden of geliquideerd wordt;
• Opdrachtgever zijn bedrijfsactiviteiten staakt;
• Opdrachtgever (natuurlijk persoon) onder curatele wordt gesteld, onder bewind wordt gesteld of overlijdt.

6.7. Opdrachtgever is nimmer bevoegd om een betaling te verrekenen of op te schorten.

6.8. Indien Opdrachtgever bezwaar heeft tegen een factuur, schort dit zijn betalingsverplichting niet op.

7. Contractsduur en beëindigen contract

7.1. 24N@twork en Opdrachtgever gaan de opdracht aan voor onbepaalde tijd, tenzij partijen anders overeenkomen. Opdrachtgever is niet gerechtigd om tijdens de eerste twee (2) maanden de overeenkomst op te zeggen.

7.2. Bij een opdracht voor onbepaalde tijd gelden de volgende opzegtermijnen:
• 24N@twork kan de overeenkomst opzeggen per de eerste van de maand. De opzegtermijn is één maand. 24N@twork zegt op per aangetekende brief of e-mail.
• Voor Opdrachtgever geldt een opzegtermijn van één maand. Opzegtermijn is per eerstvolgende mogelijkheid, afhankelijk van start samenwerking en/of ingang abonnement. Opdrachtgever zegt op per aangetekende e-mail en vermeldt daarbij de reden van opzegging.

7.3. Als nakoming van de opdracht blijvend onmogelijk is, kunnen partijen de opdracht ontbinden voor het deel dat nog niet is nagekomen.

7.4. Als 24N@twork de opdracht tussentijds opzegt, zal 24N@twork zorgen voor overdracht van de nog te verrichten werkzaamheden aan derden, tenzij de opzegging toerekenbaar is aan Opdrachtgever. Als de overdracht van de werkzaamheden voor 24N@twork extra kosten meebrengt, komen de kosten voor rekening van Opdrachtgever.

7.5. 24N@twork mag de opdracht direct opzeggen (en is geen schadevergoeding of schadeloosstelling verplicht) in een van de volgende gevallen:
• Opdrachtgever overschrijdt een betalingstermijn;
• Opdrachtgever zijn faillissement aanvraagt;
• Opdrachtgever is failliet of in surseance van betaling;
• Opdrachtgever zijn bedrijfsactiviteiten staakt;
• Opdrachtgever (vennootschap) wordt ontbonden of geliquideerd;
• Opdrachtgever (natuurlijk persoon) wordt onder curatele gesteld of overlijdt; of
• Er is sprake van een andere omstandigheid waardoor Opdrachtgever niet langer vrijelijk over zijn vermogen kan beschikken.

7.6. Opdrachtgever kan de samenwerking maximaal twee maanden per jaar pauzeren.

8. Uitvoeringstermijn

8.1. Als Opdrachtgever een vooruitbetaling is verschuldigd of informatie of materialen ter beschikking moet stellen, gaat de termijn waarbinnen 24N@twork de werkzaamheden moet afronden pas in als de betaling, informatie of materialen zijn ontvangen door 24N@twork.

8.2. Als voor de uitvoering van de opdracht een termijn is overeengekomen of opgegeven, is dit nooit een fatale termijn. Bij overschrijding van een termijn dient Opdrachtgever 24N@twork eerst schriftelijk in gebreke te stellen.

8.3. Opdrachtgever kan de opdracht niet ontbinden door termijnoverschrijding van 24N@twork. Dit geldt niet als de uitvoering blijvend onmogelijk is of als 24N@twork de opdracht ook niet uitvoert binnen een door 24N@twork opnieuw schriftelijk medegedeelde termijn.

9. Derden

24N@twork mag werkzaamheden (deels) laten verrichten door derden. Artikelen 7:404 BW (uitvoering door bepaalde persoon), artikel 7:407 lid 2 (hoofdelijke aansprakelijkheid) en 7:409 lid 2 BW (overlijden van bepaalde persoon) zijn niet van toepassing. Opdrachtgever kan deze derden niet weigeren. 24N@twork is verantwoordelijk voor het resultaat. De opdrachtgever kan de derde die de opdracht (deels) uitvoert in dat geval niet aansprakelijk stellen. 

10. Uitvoering opdracht

10.1. 24N@twork zal de opdracht naar zijn beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

10.2. 24N@twork doet nimmer garanties over het behalen van enig resultaat en/of doelstelling.

10.3. Opdrachtgever zorgt dat hij tijdig, binnen 1 maand na akkoord offerte alle informatie of materialen aan 24N@twork verstrekt, die noodzakelijk zijn voor 24N@twork om de opdracht uit te voeren.

10.4. Als Opdrachtgever de noodzakelijke informatie of materialen niet tijdig, binnen 1 maand, verstrekt, mag 24N@twork de uitvoering van de opdracht opschorten of de overeenkomst eenzijdig beëindigen en de extra kosten die voortvloeien uit de vertraging factureren. De afgesproken kosten worden niet aan Opdrachtgever gecrediteerd en de restantbetaling moet worden voldaan. 24N@twork is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat doordat 24N@twork is uitgegaan van door Opdrachtgever verstrekte onjuiste of onvolledige gegevens.

10.5. 24N@twork mag de opdracht opschorten als 24N@twork door omstandigheden (die buiten zijn invloedssfeer liggen of waarvan 24N@twork niet op de hoogte was) tijdelijk haar verplichtingen niet kan nakomen.

10.6. 24N@twork mag nakoming van de opdracht opschorten als Opdrachtgever zijn verplichtingen niet, niet volledig of niet op tijd nakomt. Opdrachtgever moet 24N@twork dan schadevergoeding betalen of schadeloosstellen.

10.7. Opdrachtgever dient zelf zorg te dragen voor de opslag van de documenten en informatie die in het kader van de opdracht worden verstrekt. 24N@twork heeft geen bewaarplicht jegens Opdrachtgever.

10.8. 24N@twork zal de volgende werkzaamheden leveren:
Social media management
Social media strategie plan ontwikkelen
Content creatie 
Story creatie
Reels creatie 
Profiel optimalisatie
Highlight strategie op Instagram
Hashtag onderzoek en optimalisatie
Teksten op basis van SEO & Copywriting zodat je goed bij je doelgroep wordt gevonden
KPI rapport met de analytische resultaten van de socials
Adverteren via Instagram en Facebook 

Virtual Assistant 
Nieuwsbrief opstellen
Blogs schrijven
Email funnels bouwen
Cursus bouwen
Mappen/mail/drive reorganiseren
Brainstorm sessies om nieuwe concepten binnen
Emailbeheer
Bekend met systemen zoals mailblue, active campaign, huddle, kajabi, leadpages, plug & pay, membirds, pixieset, trello, Monday.com, notion 
CRM systeem maken 
Leads opvolgen
Content editen
Passieve producten creëren
Visuals maken voor advertenties
Tickets boeken, kaartjes versturen
Afspraakbeheer
Personal assistant taken 

Branding & Webdesign
Website design
• Website optimalisatie – SEO
Brandbook creëren 

11. Wijziging opdracht

11.1. Als tijdens de opdracht blijkt dat voor een behoorlijke uitvoering het noodzakelijk is om de inhoud van de opdracht te wijzigen of aan te vullen, dan zullen partijen dat in onderling overleg doen.

11.2. 24N@twork kan de overeengekomen prijs verhogen of verlagen. 24N@twork zal (als het mogelijk is) daarvan vooraf een prijsopgave doen. Door een wijziging van de opdracht kan ook de opgegeven termijn van uitvoering veranderen. Opdrachtgever aanvaardt de mogelijkheid van wijziging van de opdracht, prijs en uitvoeringstermijn.

11.3. 24N@twork mag een verzoek tot wijziging van de opdracht van Opdrachtgever weigeren, als dit in kwalitatief of kwantitatief opzicht gevolg kan hebben voor de werkzaamheden.

11.4. Opdrachtgever mag een verzoek tot pauzeren van de Opdracht indienen van maximaal twee maanden per jaar.

 12. Overmacht

12.1. 24N@twork hoeft zijn verplichtingen niet na te komen als er sprake is van overmacht. Een overmachtsituatie is een situatie waarin het voor 24N@twork onmogelijk is om de opdracht uit te voeren, en deze oorzaak kan niet aan haar worden toegerekend. Onder overmacht wordt mede, maar niet uitsluitend, verstaan: ziekte, brand, overlijden, storingen, stakingen, overheidsbesluiten, natuurrampen, epidemieën, pandemieën.

12.2. 24N@twork kan tijdens de periode dat de overmacht voortduurt de verplichtingen uit de opdracht opschorten. Als deze periode langer duurt dan één maand dan mogen allebei de partijen de opdracht ontbinden, zonder dat ze schadevergoeding verplicht zijn.

12.3. Als 24N@twork haar verplichtingen deels is nagekomen en als het nagekomen gedeelte zelfstandige waarde heeft, mag 24N@twork het nagekomen deel factureren. Bovendien is zij gerechtigd om de door haar gemaakte onkosten en/of gedane investeringen in het kader van de opdracht in rekening te brengen.

12.4. 24N@twork is bij een overmachtsituatie nimmer een (schade)vergoeding verschuldigd aan Opdrachtgever.

13. Eigendomsvoorbehoud

13.1. Alles dat 24N@twork levert, blijft eigendom van 24N@twork totdat Opdrachtgever al zijn verplichtingen volledig is nagekomen.

13.2. Opdrachtgever moet alles doen dat hij redelijkerwijs kan doen om de eigendommen van 24N@twork veilig te stellen.

13.3. Als 24N@twork zijn eigendomsrechten wil uitoefenen, geeft Opdrachtgever onvoorwaardelijke en onherroepelijke toestemming aan 24N@twork om alle plaatsen te betreden waar de eigendommen zich bevinden, zodat 24N@twork deze terug kan nemen.

14. Onderzoek

14.1. Opdrachtgever moet het geleverde onderzoeken op het moment dat hij het ter beschikking krijgt of wanneer de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Opdrachtgever moet onderzoeken of de kwaliteit en de kwantiteit van het geleverd product klopt met hetgeen is overeengekomen en of het voldoet aan de eisen die partijen zijn overeengekomen.

14.2. Opdrachtgever moet eventuele zichtbare gebreken binnen veertien dagen na levering schriftelijk aan 24N@twork mededelen. Eventuele niet zichtbare gebreken moet hij dertig dagen na ontdekking daarvan schriftelijk aan 24N@twork mededelen. De melding moet een gedetailleerde omschrijving van het gebrek bevatten.

15. Klachten

15.1. Opdrachtgever moet eventuele klachten schriftelijk en binnen een maand melden bij 24N@twork door een e-mail te sturen naar info@24network.nl.

15.2. Als Opdrachtgever een klacht indient, schort dit zijn betalingsverplichting niet op.

15.3. Als Opdrachtgever een klacht later meldt dan de termijn als genoemd in artikel 15.1, komt hem geen recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.

15.4. Als vaststaat dat een zaak gebrekkig is en dit op tijd is gemeld, dan zal 24N@twork de gebrekkige zaak binnen een redelijke termijn na schriftelijke kennisgeving van het gebrek door Opdrachtgever vervangen, herstellen of vergoeden.

15.5. Als komt vast te staan dat een klacht ongegrond is, dan komen de kosten van 24N@twork die daardoor zijn ontstaan (zoals onderzoekskosten) geheel voor rekening van Opdrachtgever.

15.6. 24N@twork streeft ernaar de ingediende klachten binnen een termijn van 5 (5) werkdagen in behandeling te nemen.

16. Aansprakelijkheid en vrijwaring

16.1. 24N@twork is niet aansprakelijk voor het niet bereiken van het gewenste resultaat en/of beoogde doelstelling die Opdrachtgever voor ogen had, omdat op 24N@twork geen resultaatsverplichting rust maar een inspanningsverplichting.

16.2. 24N@twork is alleen aansprakelijk voor directe schade van Opdrachtgever, die rechtstreeks en uitsluitend het gevolg is van een tekortkoming van 24N@twork en die in direct verband staat met de uitvoering van de opdracht. 24N@twork is dus niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder, maar niet uitsluitend, gederfde winst, geleden verlies, schade aan derden, gemiste besparingen.

16.3. 24N@twork is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door de volgende, niet-limitatieve, omstandigheden:
• doordat 24N@twork is uitgegaan van door Opdrachtgever verstrekte onjuiste of onvolledige gegevens
tegenvallende resultaten
niet behaalde doelstellingen
schade veroorzaakt doordat Opdrachtgever of een aan Opdrachtgever gelieerde derde in strijd handelt met de intellectuele eigendomsrechten van derden
termijnoverschrijding
schade veroorzaakt door het niet tijdig verstrekken van gegevens en/of documentatie door Opdrachtgever.

16.4. De aansprakelijkheid van 24N@twork is in ieder geval beperkt tot het bedrag dat haar verzekeraar in dat geval uitkeert, vermeerderd met het eigen risico. Indien de aansprakelijkheidsverzekeraar om wat voor reden niet overgaat tot uitkering, is de aansprakelijkheid van 24N@twork beperkt tot de factuurwaarde van de opdracht waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft, met een maximum van €399,00.

16.5. De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet als de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van 24N@twork.

16.6. Opdrachtgever vrijwaart 24N@twork voor eventuele aanspraken van derden die schade lijden door uitvoering van de opdracht en waarvan de oorzaak niet aan 24N@twork toerekenbaar is.

16.7. Als derden 24N@twork aanspreken, zal Opdrachtgever hem zowel buiten als in rechte bijstaan en alles doen dat van hem in dat geval verwacht mag worden. Als Opdrachtgever geen maatregelen neemt, mag 24N@twork zelf daartoe overgaan. Alle kosten en schade die daardoor ontstaan voor 24N@twork, komen geheel voor rekening en risico van Opdrachtgever.

17. Verjaringstermijn

17.1. De verjaringstermijn van alle vorderingen en verweren tegen 24N@twork is één jaar.

18. Intellectueel eigendom

18.1. 24N@twork behoudt alle rechten op de door haar gemaakte plannen, documenten, afbeeldingen, tekeningen, programmatuur, creaties en de hierop betrekking hebbende informatie (hierna te noemen: ‘ontwerpen’). Dit geldt ook wanneer daarvoor kosten in rekening zijn gebracht of wanneer er later nog verbeteringen zijn aangebracht.

18.2. Opdrachtgever mag de in het vorige lid genoemde ontwerpen niet kopiëren (als dit niet voor intern gebruik is bij Opdrachtgever), aan derden tonen, verkopen, verveelvoudigen, bewerken, wijzigen, aanvullen of ter beschikking stellen voor een ander doel anders dan waarvoor ze door 24N@twork verstrekt zijn.

18.3. Ingeval van inbreuk op een intellectueel eigendomsrecht maakt 24N@twork aanspraak op een onmiddellijk opeisbare boete ter hoogte van €2.000. Bovendien is 24N@twork gerechtigd om aanvullende schadevergoeding te vorderen indien zij meer schade lijdt door de inbreuk.

18.4. De betaling van een boete en/of schadevergoeding geeft geen recht op verder gebruik van de ontwerpen.

19. Geheimhouding

19.1. Tenzij er een wettelijke plicht, rechterlijke uitspraak of beroepsplicht is tot bekendmaking, zal 24N@twork alle informatie van Opdrachtgever geheimhouden tegenover derden.

19.2. 24N@twork zal de informatie die door Opdrachtgever is gegeven niet voor een ander doel gebruiken dan waarvoor zij werd verkregen, behalve als 24N@twork optreedt in een procedure waarbij deze stukken van belang kunnen zijn.

19.3. Opdrachtgever zal de inhoud van overeenkomsten, opdrachtbevestigingen, offertes, rapporten, adviezen of andere al of niet schriftelijke uitingen van 24N@twork niet openbaar maken en ervoor zorgen dat derden de inhoud daarvan niet zien.

20. Geschillenregeling

20.1. Op iedere rechtsbetrekking tussen partijen is uitsluitend het internationaal recht van toepassing.

20.2. Indien sprake is van een geschil, zullen partijen er eerst alles aan doen om er in onderling overleg uit te komen.

 

Deze algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 16-1-2025.

Website by @ateliersabien

×